Stahování z Vimeo snadno!

vložte URL adresu videa nebo písničky

Jak stahovat z Vimeo?

Stáhování videí či hudby do počítače z Vimeo pomocí služby Savido je velice jednoduché.

  1. Stačí si na některé z podporovaných stránek zkopírovat adresu.
  2. Tuto adresu následně vložit do vrchního formuláře a kliknout na "Stáhnout".
  3. V následujícím kroku si pouze vyberete odpovídající kvalitu, kterou chcete.
  4. Požadovaný soubor se již stahuje do vašeho počítače.
Pokud by vám ani po přečtení tohoto textu nebylo jasné, jak s naší službou pracovat, tak jsme si pro vás připravili videonávod:

Přehrát video tutoriál
O Vimeo

Vimeo je webovová služba, která umožňuje sdílení autovizuální tvorby. Ačkoli by se mohlo zdát, že je konkurentem Youtube, její charekter je velmi dlišný. Vimeo je zaměřeno na uměleckou komunitu oproti masovému zájmu Yutube. Vimeo je tedy určeno převážně filmovým nadšencům nebo experimentátorům, kteří mohou zdarma sdílet svojí tvorbu s ostatními uživateli. Stejně jako u Yutube je možné získávat zpětnou vazbu od ostatních uživatelů prostřednictvím komentářů. Vimeo bylo založeno filmovými nadšenci Jakobem Lodwickem a Zachem Kleinem v roce 2004. V současnoti je vlastnníkem Vimea IAC/InterActiveCorp.

War for the Planet of the Apes -Postvis Reel

vimeo

War for the Planet of the Apes -Postvis Reel w/footer Directed by Matt Reeves Duration: Previs Team US – 10 months; BC – 6 months; Postvis Team – 11 months HALON reunited with our Dawn of the Planet of the Apes collaborator, director Matt Reeves, for War for the Planet of the Apes utilizing previs very early in the production process. Working closely with Reeves, we planned a number of huge sequences for the film. We developed proprietary tools and pipelines to render our previs on the Unreal Engine, which provided for more realistic lighting, dynamic effects and an overall higher level of visual polish, which translated to a more effective means of communicating the Reeves’ ideas to the production. Our efforts continued on-set where we provided rapid turnaround previs and techvis to assist the production as needed. In post-production, we generated postvis for several hundred shots in the film, working closely with editorial and WETA to ensure a unified look and level of polish. Throughout, we have used just about every tool in our creative arsenal: using both keyframe and both in-house and WETA motion capture in order to tell Matt Reeves’ epic story. Our contribution past the postvis phase, and our team came full-circle completing finals for many of our previs and postvis shots. Halon Team Credits Previs & Postvis Supervisor AJ Briones Previs Lead – Vancouver Team Andrew Moffett Previs & Postvis Lead – LA Team Casey Pyke Kenny DiGiordano Previs Team – US 10 months Aaron Aikman Buffy Bailey Alexandra Prescott Barlow Zac Cavaliero Alex Chiles Jason Choi Ingolfur Gudmundsson Christina Hall Nathan Hopkins Spencer Kelsey Brian Magner Jess Marley Andre Mercier Todd Patterson Ben Shupe Travis Yee Jerry Zigounakis Previs Team – BC 6 months Jason Chee Daniel Gerlitz Sharon Huang Patrick McNabb Will Seaborn Postvis Team: 11 months Aaron Aikman Buffy Bailey Alexandra Barlow Spencer Kelsey Vicki Lau Brian Magner Jess Marley Andrew Moffett Jenny Park Kyoung Kay Park Todd Patterson Melissa Quintas Clint G. Reagan Ron Rhee Ben Shupe Tefft Smith II Kristin Marie Turnipseed Zachary Wong Production Assistant Taylor Finan Producer Patrice Avery

Poslední stažení před chvílí